KORISNIČKI SERVIS

Problema u redovnom nošenju kožnih jakni, čiji smo uvoznici ne bi trebalo biti. U slučaju da se ipak pojavi neki problem, rešićemo ga u najkraćem roku na obostrano zadovoljstvo.

PRAVO NA ODUSTAJANJE – POVRAĆAJ ROBE

Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog kod kupovine na daljinu ("online" prodaja) u roku od 14 dana od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik, bez navođenja razloga i dodatnih troškova (u daljem tekstu: odustanak od ugovora).

Ukoliko ste se predomislili u vezi sa kupovinom  ili nakon isporuke paketa zaključite da vam ne odgovara broj, boja, model i slično, unutar već navedenih 14 dana moguće je izvršiti zamenu ili dobiti povrat uplaćenog novca.

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, koji dobija u paketu sa isporučenim artiklima, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).

Izjava o odustanku od ugovora, kod ugovora na daljinu smatra se blagovremenom ukoliko je poslata prodavcu u roku iz stava 1. ovog člana.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata prodavcu.

Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama ovog člana, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču.
Kako bi napravili zamenu ili vratili naručeno uz želju za povratom plaćenog, kontaktirajte nas na broj 011/2275856, 064/2574035, 063/226134 ili pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.

Da ne bi došlo do zloupotrebe prava, bez osnovanog razloga, potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koju vraća, a koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Troškove povraćaja poručenih artikala snosi isklučivo potrošač, osim u slučaju kada je razlog povraćaja greška prodavca ( poslat pogrešan artikal, progrešna boja, veličina ili artikal sa nedostatkom).

 

PRIMEDBE I REKLAMACIJE

Žalbe, reklamacije i primedbe potrošači mogu izjaviti:
1. slanjem na elektronsku adresu: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.
2. na broj telefona 011/2275856, 064/2574035 ili 063/226134
3. redovnom poštom na adresu:
 Radaković Company d.o.o. Novi Beograd, Nehruova 51. 1. sprat, lok. br. 46, 11070 Novi Beograd  
(odnosi se isključivo na artikle kupljene preko prodaje na daljinu - "online prodaja")

Prodavac će u roku od jednog radnog dana potvrditi da je reklamacija primljena.U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavestiti potrošača o odluci (prihvaćena ili odbijena primedba potrošača u vezi sa saobraznošću artikla) u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rešavanju reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cene, zamena ili popravka artikla). Reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije.